Krahasuar me rritjen e rrjeteve sociale dhe aplikacioneve të mesazheve si WhatsApp, Messenger dhe Telegram, mesazhet me tekst duket se janë në rënie pas 30 vitesh, por ende nuk janë zhdukur nga telefonat tanë celularë.
SMS-ja e parë në histori, e transmetuar nga operatori Vodafone më 3 dhjetor 1992, u mor nga Richard Jarvis, punonjës i asaj kompanie, dhe përbëhej nga 15 karaktere – “Gëzuar Krishtlindjet”. Mesazhin ia dërgoi kolegu Neil Papëorth në një festë Krishtlindjesh.
SMS revolucionarizoi komunikimin me thjeshtësinë e tij.
“Është një teknologji me origjinë evropiane,” kujtoi Marc-Antoine Dupuis, djali i inxhinierit francez Philippe Dupuis, i cili konsiderohet si një nga shpikësit e GSM, rrjeti celular 2G që mundësoi rritjen e SMS në fund të viteve 1990.
Të kufizuara në 160 karaktere, kjo është arsyeja pse përdoruesit kanë zhvilluar një gjuhë të veçantë dhe ndonjëherë të fshehtë si një buzëqeshje e bërë me shenja pikësimi, e sot mesazhet SMS shkëmbehen sot në një numër të pakufizuar të pasuruar me foto, mesazhe video dhe përmbajtje të tjera multimediale.
Por në atë kohë në Francë, “një SMS kushtonte një frang”, tha Jean-Michel Huet, një ekspert telekomunikacioni në kompaninë konsulente BearingPoint.
“Është sikur çdo tëeet të kushtojë 15 cent euro sot”.
Edhe pse në fillim të viteve 2010 ishin shumë të njohura, sidomos për urimet e Vitit të Ri, përdorimi i mesazheve SMS është në rënie të vazhdueshme.
Vetëm në Mbretërinë e Bashkuar, numri i mesazheve SMS të dërguara është ulur katër herë në dhjetë vitet e fundit, sipas Ofcom, rregullatorit britanik të telekomit.
Rritja e mesazheve në internet
Arsyeja kryesore për këtë është rritja e rrjeteve sociale (Facebook, Snapchat, Instagram) dhe veçanërisht aplikacionet për dërgimin e mesazheve si WhatsApp, Messenger, iMessage, Viber dhe Telegram, të cilat shmangin roaming duke përdorur internetin, dhe përveç kësaj, kanë pushtuar brezin e ri me risi të tilla si krijimi i grupeve të bisedës dhe konfirmimi që mesazhi është lexuar.
Në Azi, nga ana tjetër, aplikacionet ËeChat (Kinë), Line (Japoni) dhe KakaoTalk (Kore e Jugut) janë shumë të njohura.
Në grupmoshën 16 deri në 24 vjeç, përdorimi i këtyre aplikacioneve u rrit në një vit me 53,73 për qind, ndërsa përdorimi i mesazheve SMS ra me 29 për qind, sipas një sondazhi të Rregullatorëve Evropianë të Komunikimeve Elektronike (BEREC) të publikuar në 2021.
Megjithatë, SMS ende nuk është mposhtur në disa pjesë të botës, si Nigeria, vendi më i populluar në Afrikë.
Në vitin 2021, pothuajse 10 miliardë mesazhe me tekst u dërguan atje, 15 për qind më shumë se një vit më parë, sipas një raporti të Komisionit Nigerian të Komunikimeve.
Edhe pse shumica dërrmuese e nigerianëve kanë një telefon celular, vitin e kaluar 44 për qind e tyre kishin akses në internet. Dhe çmimi i një mesazhi SMS ishte 0.008 euro, ndërsa interneti kushton rreth 1 euro për 2 GB. Prandaj, SMS është fitimprurës në një vend ku pothuajse çdo i dyti banor jeton me më pak se dy dollarë amerikanë në ditë.
Mjet për verifikimin e identitetit
SMS për mbështetësit mbetet thelbësor si një “mjet verifikimi i identitetit dhe sigurisë”, nga qasja në një llogari bankare në internet deri te konfirmimi i marrjes së një artikulli postar dhe dërgimi i rezultateve të një testi COVID-19.
“Mesazhet SMS janë një nga dy kanalet e mundshme të detyrueshme për paralajmërimin e popullsisë” për fatkeqësitë natyrore, aksidentet industriale, krizat shëndetësore dhe terrorizmin, theksoi Marc-Antoine Dupuis, ashtu si shërbimi francez FR-Alert.
Një tjetër dëshmi e vitalitetit të SMS është shpërthimi i mesazheve promocionale dhe mesazheve për ekzekutimin e një transaksioni, i cili duhet të gjenerojë më shumë se 50 miliardë dollarë të ardhura në botë në vitin 2023, sipas vlerësimeve të kompanisë konsulente Juniper Research.
Dhe mesazhet SMS që lidhen me pagesat, të njohura për publikun përmes lojërave televizive ose ngjarjeve bamirëse, “kanë gjithashtu potencialin për t’u zhvilluar si një kanal dixhital për pagesat celulare në vendet në zhvillim, veçanërisht në Afrikë”, tha Jean-Michel Huet. /sarandacity.al/