Në mars 1981, Volkswagen prezantoi një seri modelesh me efikasitet të karburantit, nga Polo Formel E te Passat Formel E, me motorë me një raport më të lartë kompresimi, një sistem fikje motori pas ndalimit dhe një raport më të ulët marshi të marsheve më të larta të transmetim manual.
Gjithnjë e më shumë makina të reja pajisen me sistemin Start-Stop, për fikjen automatike të motorit kur ndalon për një kohë të shkurtër (në semafor, në radhë…) dhe rindezjen e tij.
Në versionin klasik, motori fiket automatikisht kur është në afolio, duke lëshuar pedalin e gazit dhe ndizet duke e shtypur përsëri.
Makina e parë që prezantoi sistemin Start-Stop, ndonëse gjysmë automatike, ishte Volkswagen Passat Formel E nga viti 1981.
Gjatë ndalimit, shoferi fiku motorin duke shtypur butonin në dorezë dhe motori u rindez duke u shtypur pedali i gazit. Për shkak të ndezjes më të shpeshtë të parashikuar, motori elektrik u forcua dhe bateria u rrit kapacitetin.
Bëhet fjalë për një model Volkswagen Passat të gjeneratës së dytë (B2), i prezantuar në tetor 1980, si një fastback (sedani i kombinuar me pesë dyer dhe një pjesë të pasme të pjerrët) gjatësia 4435, gjerësia 1685 dhe lartësia 1385 mm
Ashtu si i pari, Volkswagen Passat B1 përdori konceptin e modelit Audi 80, me motorin në pjesën e përparme gjatësore.
Modeli bazë ishte me 1272 cc dhe 55 kf (60 kf për eksport) dhe 1588 cm, me 75 dhe 85 kf. Versioni popullor me naftë 1.8 D zhvilloi 54 kf nga 1588 ccm. Volkswagen Passat Formel E, me një motor benzine 1.6 litra me një raport kompresimi u rrit nga 8:1 në 9.7:1, 75 kf, përshpejtoi në 100 km/h në 14.1 sekonda dhe arriti në 164 km/h.
Në testin e revistës Auto Motor und Sport, ai konsumoi 8,65 litra për 100 km, 9,7 për qind më pak se standardi.
Koncepti Start-Stop filloi të zhvillohej në vitin 1973 në modelin Volkswagen 412, pasardhësi fatkeq dhe i pasuksesshëm i ikonës Volkswagen Beetle.
Hapi tjetër duhej pritur për tetë vjet, kohë gjatë së cilës Volkswagen bëri një revolucion duke kaluar në konceptin Audi/NSU me e rrota të përparme aktive, motor tërthor dhe gjatësor.
Volkswagen Polo, Derby, Golf dhe Jetta, në versionet Formel E, kishin një kuti ingranazhi me 4 shpejtësi “3+E” (marshi i katërt i zgjatur me 17 përqind), ndërsa Passat dhe Santana Formel E kishin një “4” me 5 shpejtësi. +E’ (marshi i pestë i zgjatur 25 përqind). Sistemi tjetër i tillë u instalua në vitin 1983, në modelin Fiat Regata ES. Instalimi masiv serial filloi në vitet 2000.
Në video shikoni se si duket ky model i Volkswagen:
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.