Një argument i dëgjuar shpesh në të dy anët e Egjeut është se nëse grekët dhe turqit do të bashkonin forcat, ata mund të arrinin mrekulli. Me marrëdhëniet greko-turke në përmirësim të vazhdueshëm dhe industritë e turizmit të të dy vendeve të “kërcënuara” nga destinacione të reja e të reja në Ballkan, “aleanca” e parë është një fakt.
“Kazan-kazan”, thonë turqit për marrëveshjet me përfitim të dyanshëm. E njëjta gjë me këtë: një bashkëpunim mes një kompanie greke, Superior Air, dhe një kompanie turke, Mavi Air. Kompanitë, të dyja anëtare të Rrjetit Grek Airtaxi, kanë dy helikopterë identikë (një me regjistrim grek dhe një me turk) që mundësojnë fluturime drejt dy vendeve me një stacion të ndërmjetëm në Samos.
Me bashkëpunimin e dy kompanive, kombinohen dy botë të ndryshme, dy kultura të ndryshme. Me këtë shmangen procedurat që kërkojnë kohë dhe të kushtueshme të aeroportit të Mykonos-it, pasi Samosi mikpritës bëhet një stacion i ndërmjetëm – ku zhvillohen të gjitha procedurat për të ftuarit dhe prej andej, të ftuarit (qofshin ata për turizëm apo në udhëtim pune) “ndahen” në destinacionet e tjera të ishullit dhe jo vetëm.
Kështu, kur, për shembull, helikopteri turk sjell vizitorë nga Bodrumi dhe destinacione të tjera turke, i “dërgon” në Samos dhe prej andej greku i pret për t’i çuar në pjesë të tjera të Greqisë. Kështu për herë të parë dy anëtarët e Rrjetit Grek Airtaxi lidhin me helikopterë destinacionet më të nxehta të dy vendeve.
Me marrëveshjen tashmë në fuqi (itineraret ofrohen nga të dyja palët) dhe që synon kryesisht turistët e nivelit të lartë, të interesuarit mund të “fluturojnë” nga Mykonos-i në Bodrum për të shijuar pamjet dhe për t’u kthyer. Por kryesisht, e kundërta.
Duke pasur parasysh që aeroporti i Mykonos-it është i ngopur për sa i përket hapësirave të disponueshme për avionë të lirë, dikush nga Bodrum mund të fluturojë për në Mykonos për të kaluar disa orë ose ditën. Përveç kësaj, turisti që vjen nga Turqia mund të “fluturojë” me helikopter jo vetëm në ishujt “përreth”, si Santorini, por edhe në Kretë, për të njohur destinacione të tjera greke.
Dhe pse ka rëndësi kjo? Faktorët në tregun e aviacionit thonë se është kritike, në një periudhë hiperinflacioni dhe konkurrencës në rritje për destinacionet më të nxehta, mundësia që u jepet dy vendeve për t’i “huazuar” – qoftë edhe për disa orë apo ditë – turistë njëri-tjetrit.
Tashmë të dyja palët po reklamojnë lidhjen mes dy vendeve dhe linjat e disponueshme, të cilat bëhen me dy helikopterë të rinj (të ndërtuar në vitin 2023) ultraluksoz, tip Airbus ACH 130 që Rrjeti grek i Airtaxi ka shtuar në rrjetin e tij. /sarandacity.al/
A much cheaper do it yourself alternative exists, but some emergency doctors say that the affordable option carries a number of serious risks buy priligy in uae Contrary to Anastrazole, the effect of Letrozole on lipid profile and hepatic architecture has been seldom investigated
1974; i 705 707 priligy alternative