Gazetari vlonjat Edmond Arizaj, akti në rrjete me kritikat e tij, u ka kushtuar ca rreshta kamarierëve në zonat turistike të vendit, sidomos në jug.
Sipas tij, ato ende nuk e kanë të instaluar buzëqeshjen në shërbim ndaj klientët, një gjë që jua dikton dhe profesioni.
“Një këshillë për shumë prej atyre që shërbejnë në hotel-bar-restorante nga jugu në veri
Buzëqeshni dreqi e mori!
Pronarë, kamarierë, hotelierë, buzëqeshni. Edhe me pahir, të paktën atyre që u respektojnë.
Klientët paguajnë rrogat tuaja, fitimet, investimet e ardhshme. Klienti nuk do të dijë për hallet tuaja, sa sëmundje keni, jeni ndarë nga gruaja, jeni lodhur, jeni pa ngrënë, ju ka kap majasëlli, ju djeg urthi, ju ka bërtit pronari, s’ju pëlqen jeta, doni rritje rroge…as i plas fare klientit.
Ai do shërbimin, që nis nga buzëqeshja. Ato turinjtë e varur, vetullat e bashkuara, e folura nopran, u prishin ditën klientëve, në mos javën. Nëse nuk dini të buzëqeshni, nëse nuk dini të respektoni, nëse nuk dini të thoni mirëseerdhët, faleminderit, ju bëftë mirë, mirëardhshi…kullosni dhitë më mirë!
Infrastruktura po ndryshon për mirë, fitimet po ndryshojnë për mirë, klientët po rriten çdo ditë…ndryshoni dhe ju, sadopak…”, shkruan Arizaj. /sarandacity.al/
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?