Edhe pse Zërdelia nga Lukova gati sa s’hidhej përpjetë nga gëzimi pas marrjes së çertifikatës së pronësisë mbi shtëpinë te Kadastra e Sarandës, pas vitesh pritjeje, gjë të cilën ajo ia dedikonte frymës së re të punës nga drejtoresha e re Aida Demi, kjo nuk do të thotë se aty nuk ka probleme, ku veçohen dhe ato me natyrë etike; më saktë, sjellja e personelit, komunikim me qytetarët.
Dy linja e përshkojnë një punë në shërbimin ndaj qytetarit: funksionaliteti dhe etika. Çalon e para por çalon dhe e dyta, sipas asaj që vetë pohoi Zërdelia.
Sipas saj, të cilat ajo vetë e ka përjetuar, ka aso anëtarë personeli në Hipotekë që sillen vrazhdë me qytetarin. Pra, pos zvarritjes së proceseve, ka dhe sjellje të padenja në komunikim.
Ndaj nuk janë të pakët ata që turfullojnë te sportelet e Hipotekës, ku veç asaj që s’u mbarrohet puna, vuajnë dhe mungesën e etikës matanë xhamit ndarës.
Kush shërben në shtet, duhet të jetë i trajnuar dhe të durojë, siç duron qytetari shtetin jo pak. /sarandacity.al/