Themeluesi i Meta-s, Mark Zuckerberg ka lançuar aplikacionin e shumëpritur Threads, i cili supozohet të jetë një konkurrent i madh i Twitter-it të Elon Musk, duke intensifikuar rivalitetin mes dy multimiliarderëve të teknologjisë.
“Le ta bëjmë këtë. Mirësevini në Threads,” shkroi ai në postimin e tij të parë në aplikacion, së bashku me një emoji zjarri.
Ai tha se aplikacioni ka regjistruar pesë milionë aplikime në katër orët e para të ekzistencës së tij.
Ngjashëm me Twitter, aplikacioni përmban postime të shkurtra me tekst që përdoruesit mund t’i pëlqejnë, t’i ripostojnë dhe t’u përgjigjen.
Postimet mund të jenë deri në 500 karaktere dhe përfshijnë lidhje, foto dhe video deri në pesë minuta, sipas postimit në blogun e Meta-s.
Ai është i disponueshëm në më shumë se 100 vende në Apple App Store dhe Google Play Store, sipas postimit në blog.
Aksionet u rritën me tre për qind
Analistët thonë se avantazhi kryesor i aplikacionit të ri mund të jetë lidhja e Threads me Instagramin dhe bazën e tij të përdoruesve dhe motorin e reklamave.
Kjo mund të shkurtojë të ardhurat nga reklamat për Twitter-in në një kohë kur udhëheqja e re e kompanisë po përpiqet të ringjallë biznesin e saj në vështirësi.
Megjithëse Threads u lançua si një aplikacion i pavarur, përdoruesit mund të identifikohen me kredencialet e tyre në Instagram dhe të ndjekin të njëjtat llogari, duke e bërë atë një shtesë të lehtë për zakonet ekzistuese për më shumë se dy miliardë përdorues aktivë mujorë të Instagramit.
“Investitorët nuk mund të mos jenë pak të emocionuar për mundësinë që Meta të ketë vërtet një ‘vrasës në Twitter’”, tha Danni Hewson, kreu i analizës financiare në firmën e investimeve AJ Bell.
Aksionet në Meta u rritën me tre për qind të mërkurën përpara nisjes së Threads, duke tejkaluar fitimet nga kompanitë rivale të teknologjisë ndërsa tregu më i gjerë ra.
Koha është e favorshme për Zuckerberg, pasi muaj të tërë të vendimmarrjes kaotike të Musk kanë tronditur Twitter-in.
Historia punon kundër Meta-s
Musk bleu Twitter-in për 44 miliardë dollarë në tetor të vitit të kaluar, por vlera e tij ka rënë që nga ajo kohë pasi përballet me një eksod të reklamuesve mes shkurtimeve të mëdha të stafit dhe polemikave mbi moderimin e përmbajtjes.
Lëvizja e tij e fundit përfshinte kufizimin e numrit të cicërimave që përdoruesit mund të lexojnë në ditë.
Zuckerberg adresoi këto sfida në postimet e mëvonshme në Threads
“Unë mendoj se duhet të ketë një aplikacion publik chat me mbi një miliard njerëz. Tëitter kishte një shans për ta bërë këtë, por dështoi. Shpresoj që ta bëjmë ne”, ka shkruar ai.
Por historia punon kundër Meta-s.
Në të kaluarën, kompania e Zuckerberg ka pësuar dështime të shumta për të lançuar aplikacione të pavarura, më së shumti Lasso, i cili konkurroi me rivalin e videove në formë të shkurtër TikTok. /sarandacity.al/